Isnin, 28 Mei 2012

TESTIMONI


FATIMAH ABDULLAH (65 tahun)
Lokasi: Sungai Buaya, Selangor. Tel: 017-680 3141 
STROK DAN KENCING MANIS 
Kak Fatimah ni dah 2 tahun mengalami strok dan kencing manis. Dia makan ubat hospital dan rawatan secara tradisional untuk mengawal penyakitnya. Stroknya pulih tetapi jarinya tidak dapat genggam sepenuhnya. Kencing manis bacaan 22. Saya memperkenalkan sarung kaki VKEN kepada kak Fatimah. Saya bagi kak Fatimah cuba sarung kaki VKEN selama 15 minit pada bahagian tangannya dan kami berborak-borak bercerita sambil minum petang. Dalam masa tu kak Fatimah merungut rasa sakit pada jarinya selepas 15 minit mencuba, saya suruh kak Fatimah cuba menggenggam, alhamdullillah jarinya dapat menggenggam rapat. Sangat menakjubkan pada pandangan mata saya kerana sudah lama dia tidak dapat berbuat demikian. Kak Fatimah gembira sangat-sangat. Tanpa saya syorkan kak Fatimah terus membeli sarung kaki VKEN ini untuk dipakai. Walaupun saya dapat jual sarung kaki ini, tapi paling menggembirakan saya kak Fatimah dapat pulih seperti sediakala dalam masa 15minit. Selepas sebulan berlalu, saya telefon kak Fatimah untuk bertanyakan khabar beliau. Daripada perbualan ditelefon kak Fatimah kedengaran gembira, terus bercerita kepada saya yang kencing manis beliau sudah turun daripada bacaan 22 ke 12. Hanya dengan mengamalkan sarung kaki VKEN pada waktu tidur. Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan