Jumaat, 11 Mei 2012

ULTIMATE ENERGY SOCK VKEN- Membantu Masalah Kesihatan Anda

HANYA DENGAN SEPASANG STOKIN, anda mampu menyelesaikan masalah kesihatan anda. Dengan teknologi Jepun, Vken berjaya menghasilkan sepasang stokin yang mengandungi khasiat yang baik untuk kelancaran darah kita. ULTINMATE ENERGY SOCK adalah ISTIMEWA berbanding dengan stokin biasa kerana ditenun menggunakan kaedah 3D.
Stokin ini mengandungi:
-Sinaran Infranmerah Jauh Nano
-Ion Turmalin
-Ion Titanium
-Ion Germanium
-Ion Nano Perak

Stokin ini diperbuat daripada bahan bertenaga tinggi yang berkesan dan selamat.  Menurut Jawatankuasa Tenaga Atomik, kadar pancaran yang dihasilkan oleh stoking ini mampu memperbaiki peredaran darah sebanyak 90% ke atas.



KEBAIKAN DARI ION NEGATIF (STOKING VKEN)

-Ia melegakan kesakitan sendi disebabkan ketegangan dan tekanan

-Mengubah jenis tubuh berasid kepada berakali

-Menghilangkan tekanan emosi dan meningkatkan kualiti tidur

-Mengurangkan ketidakseimbangan ion di dalam tubuh

-Menapis udara dan menjadikan udara lebih sihat

TESTIMONI

Kebanyakan daripada testimoni kami akan diuji dengan mengambil kadar bacaan darah (BP) sebeleum memegang stoking ini selama 10 minit. Selepas 10 minit memegang stoking ini, bacaan darah akan diambil semula. Didapati bacaan di dalam darah mereka akan menurun daripada bacaan pada 10 minit sebelumnya. Seperti mana TESTIMONI KAMI yang bernama En Zul, bacaan darahnya berubah daripada 190 kepada 180 dalam masa 10 minit! AMAT MENAKJUBKAN!

Stoking ini telah membantu banyak testimoni yang bermasalah jantung, strok/lumpuh, gastrik, gout, kencing manis, darah tinggi.  Kebanyakan daripada mereka akan merasai sendiri tindak balas terhadap badan mereka apabila menggunakan stoking ini. 


PENGIKTIRAFAN PRODUK

-Produk ini mendapat pengiktirafan Pertubuhan Tekstil di Taiwan. 

-Ia juga mendapat pengiktirafan anti-bakteria dan anti-reput daripada Badan Pengesahan Antarabangsa.

-Pada tahun 2005 dan 2010, STOKING VKEN mendapat pingat gangsa dalam pertandingan rekaan dan rekaan bersilang berteknologi antarabangsa Taipei. STOKING VKEN merupakan satu-satunya sarung kaki yang mendapat PENGANUGERAHAN bagi teknik jahitan penjagaan yang mendapat pingat di Taiwan.


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, SILA HUBUNGI:
019-2467067 (Abdull Rahim) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan